ارائه دهنده خدمات درمانی با تخفیف ویژه با مجوز رسمی فروش کارت تخفیف

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

درباره شرکت دنیای آرامش پارسیان

شرکت دنیای آرامش پارسیان (سهامی خاص)، ثبت شده در اداره ثبت شرکت های تجاری استان تهران به شماره ثبت 469097 و شناسه ملی 14004770113 و کد اقتصادی 411476331878 با همکاری جمعی از کارشناسان خبره حوزه های پزشکی، بیمه، بازاریابی، بازرگانی و گردشگری با هدف کاهش هزینه های درمانی و با عنوان تامین کننده آرامش در خانواده های ایرانی، در حال ارائه خدمات زیر می باشد:
ادامه مطلب...
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
دنیای آرامش پارسیان

درباره کارت دنیای آرامش پارسیان

حق اشتراک در دنیای آرامش پارسیان، سالیانه فقط 680/000 ریال می باشد. با تهیه این اشتراک، شما دارای یک کارت بانکی می شوید که در هنگام مراجعه به مرکز درمانی طرف قرارداد با دنیای آرامش پارسیان، از این کارت برای اخذ تخفیف استفاده می نمایید. حتی امکان استفاده از کارت بانکی خود را نیز به عنوان کارت بانکی دنیای آرامش پارسیان دارید!

ادامه مطلب...
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۶:۵۱ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
دنیای آرامش پارسیان

خدمات ویژه دنیای آرامش پارسیان

بشر از بدو خلقت تا کنون، نیازمند ارائه خدمات درمانی بوده است. در این میان مشکلات مربوط به حوزه دهان و دندان، اهمیت بیشتری دارد. زیرا اهمیت ندادن به این دست از مشکلات، علاوه بر ایجاد بیماری های بسیار، در زیبایی صورت نیز تاثیرگذار است. با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی ارائه خدماتی نظیر دندان پزشکی، دیگر معضل تلقی نمی شود.
ادامه مطلب...
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۶:۵۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
دنیای آرامش پارسیان