حق اشتراک در دنیای آرامش پارسیان، سالیانه فقط 680/000 ریال می باشد. با تهیه این اشتراک، شما دارای یک کارت بانکی می شوید که در هنگام مراجعه به مرکز درمانی طرف قرارداد با دنیای آرامش پارسیان، از این کارت برای اخذ تخفیف استفاده می نمایید. حتی امکان استفاده از کارت بانکی خود را نیز به عنوان کارت بانکی دنیای آرامش پارسیان دارید!

کارشناسان ما کارت بانکی موجود در کیف پول تان را در سیستم بانکی، ثبت می نمایند و شما می توانید از آن کارت به عنوان کارت بانکی در مراکز طرف قرارداد استفاده نمایید. دستگاه پوز هوشمند دنیای آرامش پارسیان، به صورت اتوماتیک، تخفیف مورد نظر را از هزینه کلی شما کسر کرده و اعمال می نماید. همچنین رسید تراکنش ها در اختیار شما قرار می گیرد. هر چند شما می توانید در هر لحظه، سوابق خود را از کارشناسان بخش پشتیبانی شرکت دنیای آرامش پارسیان دریافت نمایید. لیست مراکز طرف قرارداد و تعرفه های مورد نظر نیز، به پیوست دفترچه اشتراک تقدیم حضور شما خواهد شد.

نحوه استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد:
تمامی هموطنان عزیز و اتباع خارجی مقیم در کشور جمهوری اسلامی ایران میتوانند صرف نظر از داشتن پوشش خدمات بیمه ای پایه یا بیمه های تکمیلی شرکتهای بیمه نسبت به تهیه اشتراک شرکت دنیای آرامش پارسیان اقدام و پس از دریافت بسته اشتراک خود، می توانند با در دست داشتن کارت ملی یا کارت اقامت (اتباع خارجی) و دفترچه راهنمای خدمات، به مراکز طرف قرارداد مراجعه و از خدمات آن مراکز طبق تعرفه اجرایی و درصد تخفیف درج شده در جدول لیست مراکز بهره مند گردند.
بسته های درمانی شرکت دنیای آرامش پارسیان:
1- دفترچه درمانی + کارت بانک پاسارگاد

با تهیه اشتراک شرکت دنیای آرامش پارسیان، یک کارت بانکی مخصوص از بانک پاسارگاد نیز به شما تعلق می گیرد. شما می توانید با مراجعه به مراکز طرف قرارداد شرکت دنیای آرامش پارسیان، از دستگاه پوز هوشمند موجود در آن مرکز، استفاده نموده و به صورت خودکار، از تخفیف ویژه آن مرکز استفاده نمایید. لیست تعرفه های آزاد و با تخفیف نیز در درون دفترچه درمانی شما موجود است و طرح درمان شما در درون دفترچه ثبت می گردد تا هم پیشینه ای از روند درمانی خود داشته باشید و هم بتوانید صحت گفتار پزشک را بررسی نمایید. 5 روز پس از ثبت سفارش، این بسته به شما تعلق می گیرد و شما از همان لحظه، می توانید از خدمات دنیای آرامش پارسیان استفاده نمایید. دقت کنید که در صورت درخواست برای داشتن کارت بانکی ویژه بانک پاسارگاد، پُر کردن فرم بانکی مخصوص برای صدور کارت الزامی می باشد.
2- اشتراک + کارت بانکی مشتری

در این روش، شما می توانید فقط اشتراک داشته باشید و کارت بانکی خودتان، تبدیل به کارت مخصوص تخفیفی می شود! ما کارت شما را در سیستم بانکی، ثبت می کنیم تا بتوانید از هر یک از کارت های شتاب موجود در کیف پولتان، برای اخذ تخفیف در مراکز طرف قرارداد با دنیای آرامش پارسیان استفاده نمایید! این روش برای کسانی مناسب است که کیف پول شلوغی دارند و نمی خواهند یک کارت دیگر نیز به کارت های بانکی شان اضافه شود! همچنین در این روش نیازی به پُر کردن فرم بانکی مخصوص نیست و هر فرد می تواند اطلاعات پایه ای مانند نام، نام خانوادگی، شماره ملی و ... به علاوه شماره کارت بانکی شتابی و نام بانک را در اختیار ما قرار دهد تا ظرف مدت 48 ساعت، کارت وی را در سیستم بانکی، ثبت کنیم.

به طور خلاصه روند استفاده از خدمات شرکت دنیای آرامش پارسیان به شرح زیر است:

1- ثبت سفارش.

2- مراجعه به مراکز طرف قرارداد با دنیای آرامش پارسیان با اخذ وقت قبلی. (به همراه داشتن دفترچه و کارت بانکی الزامی است.)

3- اخذ تخفیف از مرکز

به همین راحتی!