شرح تعرفه خدمات:

شرکت دنیای آرامش پارسیان در راستای محافظت از حقوق مشترکین خود، یکپارچه ­سازی و اجرای صحیح تعرفه خدمات درمانی، بر اساس قرارداد منعقد شده با مراکز طرف قرارداد و موافقت مراکز درمانی نسبت به اعمال تخفیف 20 تا 50 درصدی بر اساس تعرفه اجرایی و مصوب نهادهای ذی­ربط در این خصوص اقدام می­نماید.

به همین منظور تعرفه خدمات درمانی شرکت دنیای آرامش پارسیان بین 20 تا 50 درصد پائین­ تر از تعرفه رایج و مصوب در هر استان می­باشد که مراکز درمانی طرف قرارداد متعهد و مکلف به رعایت تعرفه توافقی مذکور در جدول لیست تعرفه­ های مندرج در این دفترچه می­باشند.

ضمناً با توجه به نوع قراردادی که با هر یک از مراکز درمانی منعقد گردیده، درصد تخفیف توافقی نیز متغیر بوده که در جدول لیست منوی مراکز و تعرفه درج گردیده است.

بیمه دندانپزشکی، کارت تخفیف، کارت تخفیف درمان دنیای آرامش پارسیان، بیمه سلامت پارسیان، کارت تخفیف ، دندانپزشکی ، دنیای آرامش پارسیان ، کارت تخفیف بانکی ، باشگاه مشتریان ، تخفیف پوست مو

تعرفه در خدمات درمانی معمولاً میانگین مبلغ ارائه خدمات در مراکز (مطب و یا کلینیک­ها) در منطقه جغرافیایی مشخص می­باشد.

تعرفه خدمات دندانپزشکی همه ساله (خرداد ماه) از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ می­شود و در اختیار دندانپزشکان و کلینیک­ها قرار می گیرد و دندانپزشکان محترم در تمامی سطوح موظف به رعایت تعرفه ابلاغی و اخذ وجه معالجات حداکثر تا سقف مبلغ مصوب می­باشند.

((برای اولین بار در کشور تائید و اجرای تعرفه یکسان در تمامی مراکز طرف قرارداد))

درباره اشتراک خدمات دنیای آرامش پارسیان:

خرید اشتراک در شرکت دنیای آرامش پارسیان به معنی مجوز استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد با شرکت، طبق تعرفه توافقی با مراکز و استفاده از تخفیف و خدمات ویژه مانند: ویزیت رایگان، پشتیبانی، پرداخت اقساط در مراکز ویژه و ... و همچنین بهره مندی از خرید و استفاده از خدمات رفاهی و گردشگری در مراکز طرف قرارداد شرکت دنیای آرامش پارسیان می­باشد.

مدت این اشتراک یک ساله از زمان خرید اشتراک و بدون محدودیت در دفعات و مبلغ استفاده در مراکز طرف قرارداد است.

لازم به یادآوری است که تهیه اشتراک شرکت دنیای آرامش پارسیان، نیازمند داشتن دفترچه تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و یا بیمه سلامت ایرانیان نمی­باشد و کاملاً مستقل عمل می­نماید.

 (شرکت دنیای آرامش پارسیان یک شرکت بیمه­ گر نمی­باشد و هیچگونه ارتباطی با سازمان بیمه سلامت، وزارت بهداشت و درمان ندارد)

بهترین کارت تخفیف دنیای آرامش پارسیان با ارائه خدمات دندانپزشکی ، پوست مو زیبایی ، اپتومتری ، رادیولوژی ، آزمایشگاه در خدمت شما می باشد.

با تهیه این اشتراک و دفترچه، از خدمات زیر بهره ­مند خواهید شد:

  • استفاده از 20 الی 70 درصد تخفیف در هزینه­ های خدمات حوزه دهان و دندان، زیبایی و خدمات مرتبط با طب سنتی، رادیولوژی و سونوگرافی، اپتومتری و لاپراسکوپی و ... طبق توافق صورت گرفته با مراکز طرف قرارداد.
  • عدم محدودیت تعداد مراجعه در طول یک سال (مدت اشتراک) و امکان استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد بدون سقف مالی.
  • استفاده از خدمات پشتیبانی و نظارتی شرکت دنیای آرامش پارسیان بر نحوه ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد.
  • پیگیری مشکلات احتمالی به وجود آمده در روند مراجعه مشترک به مراکز طرف قرارداد و رفع مشکل تا حصول رضایت کامل وی.
  • تضمین حسن انجام خدمات درمانی ارائه شده توسط مراکز طرف قرارداد در طول مدت اعتبار اشتراک شرکت دنیای آرامش پارسیان. در این طرح، کلیه خدمات صورت گرفته توسط پزشک، در انتهای دفترچه اشتراک ثبت و توسط ایشان، مهر و امضا می­گردد. بدین ترتیب، علاوه بر آگاهی مشترک، از خدمات ارائه شده و مبلغ اخذ شده، پرونده مستندی نیز به منظور استفاده از خدمات شرکت دنیای آرامش پارسیان، در اختیار مشترک خواهد بود.
  • فعال­سازی کارت عابر بانک و یا دریافت کارت عابر بانک برای استفاده در تمامی مراکز طرف قرارداد در سطح کشور و دریافت تخفیف آنی در مراکز.
  • استفاده از خدمات باشگاه مشتریان شرکت دنیای آرامش پارسیان و دریافت امتیاز به ازای هربار استفاده از کارت اشتراک و دریافت جوایز نفیس.
  • استفاده از اشتراک در قراردادهای فصلی با مراکز ارائه خدمات و لوازم با تخفیف تقسیط در خرید کالا.
  • استفاده اقساط از خدمات تخصصی درمانی و مراکز V.I.P جهت تمامی مشترکین شرکت دنیای آرامش پارسیان.

 

خدمات ویژه شرکت دنیای آرامش پارسیان:

  • تضمین حسن انجام خدمات درمانی:

تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت دنیای آرامش پارسیان در مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت از زمان معالجه مشترک به مدت یک سال پشتیبانی می­گردد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش حرفه­ ای:

  • امکان استفاده از شماره ویژه 66562484 با 10 خط تلفن پشتیبان:

با تماس در ساعات اداری، کارشناسان و مشاوران واحد پشتیبانی شرکت، پاسخگوی کلیه سوالات مشتریان بالقوه و مشترکین محترم شرکت خواهند بود.

  • امکان استفاده 24 ساعته از نرم­ افزارهای ارتباط جمعی:

با ذخیره شماره  09202627374 در تلفن همراه خود می­توانید، پاسخ سوالات خود را در مورد مسائل مختلفی مانند چگونگی استفاده از خدمات شرکت، نحوه تماس و ارتباط با مراکز طرف قرارداد، خدمات قابل ارائه، ثبت نظرات و پیشنهادات و ... را در نرم­افزارهای ارتباط جمعی دریافت نمایید. رباط و گروههای ایجاد شده جهت پشتیبانی در نرم­افزارهای ارتباط جمعی به صورت 24 ساعته افتخار پاسخگویی به مشترکین شرکت را دارند.

  • سرویس پیام کوتاه:

در تمامی ساعات شبانه­ روز، با ارسال پیامک به شماره 09202726374 تمامی سوالات خود در خصوص نحوه ارائه خدمات یا مراکز طرف قرارداد را به صورت پیامک اعلام کنید تا جواب سوال شما در اسرع وقت، اعلام گردد.

  • سیستم استعلام مراکز طرف قرارداد:

مشترکین محترم می­توانند با ارسال کد استعلام درج شده مقابل نام پزشک یا مرکز درمانی مورد نظر خود به شماره 02166562484 ، از وضعیت فعالیت، آخرین نشانی، تلفنهای تماس، ساعات کاری و درصد تخفیف توافق شده با آن مرکز، به صورت اتوماتیک و از طریق سامانه پیام کوتاه شرکت مطلع شوند. لازم به ذکر است جهت دریافت پاسخ پیامک، شماره همراه شما می­بایست قابلیت دریافت پیامک تبلیغاتی را داشته باشد.

(برای خروج از لیست سیاه و دریافت پاسخ استعلام می­بایست در اپراتور همراه اول عدد 2 را به 8999 و در اپراتور ایرانسل عدد 1 به 5005 ارسال نمایید)

  • پایگاه اطلاع ­رسانی اینترنتی شرکت:
  • پایگاه اطلاع­ رسانی شرکت دنیای آرامش پارسیان قابلیت همگام­سازی با تمامی اپراتورها و ابزارهای دسترسی به اینترنت را داراست (ریسپانسیو) و شما می­توانید با استفاده از موبایل و کامپیوتر از خدمات سایت شرکت، مانند یک اَپ هوشمند بهره­ مند شوید.
  • امکان استفاده از خدمات آموزشی در سایت salamati.me به منظور مطالعه تمامی خدمات و قابلیتهای شرکت دنیای آرامش پارسیان و آشنایی با بیماریها، نحوه معالجه و خدمات درمانی قابل ارائه. همچنین لیست مراکز طرف قرارداد به همراه تصاویر مرکز، استعلام مراکز، پشتیبانی آنلاین در ساعات اداری، مشاهده نمایندگان فروش و ... نیز بر روی وب سایت شرکت دنیای آرامش پارسیان، قرار دارد.
  • استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین در روزهای کاری و ساعات اداری.
  • سایت در بخش مراکز طرف قرارداد و تعرفه به صورت روزانه به­روز رسانی می­شود و تمامی اطلاعات مندرج قابلیت ثبت نظر شما بزرگواران را در خود دارا می­باشد.
  • امکان ثبت نظرات مشترکین محترم در خصوص نحوه ارائه خدمات از سوی مراکز طرف قرارداد و اعطای امتیاز در این خصوص در سایت شرکت.
  • امکان ایجاد مراکز طرف قرارداد جدید با توجه به درخواست مشترکین محترم در مناطق درخواستی.
  • امکان شرکت در قرعه­ کشیهای ویژه با هر تراکنش انجام شده در مراکز طرف قرارداد.
  • اعمال تخفیف در لحظه تراکنش در مرکز ارائه خدمات بر روی فیش رسید کارتخوان.

جهت مشاهده تعرفه مصوب دندانپزشکی و همچنین سایر اطلاعات لازم، روی عکس های زیر کلیک کنید!

         

بهترین کارت تخفیف دنیای آرامش پارسیان با ارائه خدمات دندانپزشکی ، پوست مو زیبایی ، اپتومتری ، رادیولوژی ، آزمایشگاه در خدمت شما می باشد.

باشگاه مشتریان دنیای آرامش پارسیان تنها دارنده مجوز ارائه کارت تخفیف درمان و دندانپزشکی با استفاده از کارت عابر بانک و دستگاههای پوز هوشمند در ایران

بیمه دندانپزشکی انفرادی با کارت تخفیف پزشکی دنیای آرامش پارسیان به وسیله زیر ساخت لویالیتی و باشگاه مشتریان با کارت عابر بانک سفارشی شده و تخفیف دندان پزشکی و تخفیف درمان با کارت تخفیف پزشکی